16 juli 2014

Ren njutning

Uppstånden igen ifrån de döda. Kanske ska man inte se det så dratmatiskt, men den här bloggen var i det närmaste död när jag hoppade på bloggutmaningen att blogga varje dag i 100 dagar. Nu, 102 dagar senare, skriver jag det hundrade inlägget. Har alltså bara missat två dagar, som jag sedan tagit igen. Känns helt underbart om jag får säga det själv.

Det är nästan så att det borde firas, men nöjer mig med att sitta framför Sagan om Ringen på TV4 och dricka hembryggt öl. Kan inte ta åt mig äran själv av ölet, det är fådda flaskor, men gott är det. Ganska starkt. Filmen har jag sett flera gånger förr, men den är bra. Riktigt bra.

Nu återstår det att se om jag fortsätter blogga när utmaningen är klar. Får hoppas att det blir så. Vi får väl se.


(dag 100)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.