01 november 2015

Varenda jäkel verkar lägga ner.

Hasar mig runt på en massa olika bloggar för att hitta något nytt, kul att följa. Det går så där. Inte nog med att klockan tickar på alldeles för snabbt för att vara söndagskväll, de flesta bloggare verkar ju ha slutat att göra just det - blogga alltså. Det gör att jag känner mig lite desperat på något sätt eller bara hopplöst efter som precis nystartat mitt bloggande, men å andra sidan känns det som att jag och andra sällan är rätt lika.

Hittar i alla fall några lovande sidor att följa, så jag hänger kvar hos dem ett tag.

Nu är det nog höst på allvar. Övergången till november innebär att man liksom får sluta hoppas på sommarvärme och inse att fem långa månaders gråregn väntar. Därför plockades studsmattan ner idag. Inte hela tingesten - skelettet står kvar i trädgården som någon slags symbol över, tjaa.. något. Det blev i alla fall varken benbrott eller avbitna tungor i år. Man får vara glad åt det lilla.

Imorgon tåg, jobb, tåg igen. Dessutom måndag. Hur kan man ha sån tur?


Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.