25 april 2014

Alla knep är tillåtna, eller?

Hallå, hallå. Hallååå! Är inte det typ introt eller "försnacket" till en låt med Imperiet. Eller Ebba Grön? Eller är jag helt ute i det blå och snurrar? Oavsett så är marknadsföring kanske inte min starkaste sida. Det är väl en fråga om jantelag, självkänsla osv.

Men försöker i alla fall använda mig av diverse små bloggtjänster eller vad det nu heter för att få några fler läsare eller vad det nu kallas. Trots allt så är det ju kul att någon läser det man skriver. I alla fall ibland. Senaste jag la till är Blogglista.se där man nog hittar fler uppmärksamhetstörstande individer än mig... Och klicka gärna på länken så får jag på något sätt fler poäng och då kan fler se länken till min blogg så att fler kan läsa den och klicka på länken så att jag får fler poäng och... oj, det här blir typ en slags evighetsloop. Suck!

Gör vad och hur du vill istället. Ta en kaffe, njut av livet, lyssna på våren och läs gärna på bloggen om du - och i så fall för att - du gillar't. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.